Site icon LikeNews

Hogyan válik a webshopmegrendelések teljesítése káoszból rendezetté?

A webshopok esetében speciális értékesítési folyamatról beszélhetünk, főleg akkor, ha nagyon sokféle árut forgalmaznak. Míg a fizikai üzletben történő beszerzéskor a vásárló maga keresi meg és veszi le a polcról a termékeket, addig a webshopoknak a bejövő megrendelés alapján elkészített jegyzék szerint kell összeállítani a csomagot. 

Ez azonban nagy megrendelésszám és sok termék esetén rövid időn belül kaotikus állapotokat okozhat. Ilyenkor előfordulhat, hogy a munkatársak nem találják meg a megrendelésben szereplő összes terméket, ez pedig kapkodáshoz, frusztrációhoz, a személyzet fluktuációjához, végső soron pedig a megrendelők elégedetlenségéhez vezethet.

Ez ellen tenni kell!

Hosszú távon a vállalkozás létét fogja megkérdőjelezni az, ha nem tesz a cégvezetés ezen jelenség ellen. A Tharanis ERP webshopokra specializált ERP rendszere éppen ezeket a problémákat igyekszik megszüntetni, mégpedig úgy, hogy teljes mértékben figyelembe veszi ezen szegmens egyedi sajátosságait. Saját bőrükön tapasztalták azt, hogy milyen egy szervezetlen, rendszer nélküli, átláthatatlan vevőkiszolgálás, főleg akkor, ha a cégtulajdonos több webáruházzal is rendelkezik.

A webáruházakra készült ERP rendszer előnyei

Az integrált vállalatirányítási rendszer bevezetése teljes mértékben megoldja a fenti problémákat, vagyis a megrendelés összes folyamata átláthatóvá és automatizálttá válik. Egy ilyen rendszer alkalmazása után a munkatársak egyszerűen, gyorsan és költséghatékonyan tudják összeállítani, számlázni, csomagolni a megrendeléseket, az idő lerövidülése miatt pedig a vevő már akár másnap hozzájuthat a megrendelt termékekhez.

Miben segíti az ERP rendszer a vállalkozásokat?

Már az első kontakttól kezdve belép az ERP a folyamatba, vagyis bárhonnan is érkezik megrendelés, azonnal egy helyen tárolja azt, elkészíti a pontos kiszedési jegyzéket, számláz, futárcímkét készít. A beépített futárszolgálati modul egyszerűvé teszi a postázást és az utánvétkövetést, a beépített számlázó pedig egységesíti a webshopok számlázását.

Milyen kézzelfogható eredményre lehet számítani az ERP bevezetése után?

Az ügyviteli rendszer precízen vezeti a készletinformációt, ezért a kiszedési jegyzékben a készleten lévő termékeket pontos polchellyel, az összeszedés sorrendjében, termékfotóval együtt segíti, ráadásul papírmentesen, mellyel további költségek takaríthatók meg. A munkatársak dolga tehát sokkal könnyebbé válik, a folyamatok átláthatóbbak, az egy munkatársra eső bevétel pedig növekedni fog. Az ERP használatával minimalizálódik a hibalehetőség, gyorsan és automatikusan történik a megrendelések összeállítása, számlázása és postázása. A készletgazdálkodás is optimalizálódik, a fogyó termékek hamar beszerezhetővé válnak.

Ha a webáruház működését szeretnénk hatékonyabbá tenni, akkor az ERP egy kiváló eszköz ennek megvalósítására, melynek következtében a folyamatok gyorsulnak, és mind a munkatársak, mind a vevők elégedettebbek lesznek.

Ez a cikk szponzorált tartalom, megrendelő a tharanisugyvitel.hu oldalt működtető cég. Az auditált mérések szerint havonta átlagosan 12 millió alkalommal kattintják olvasóink a Like Company Kft hírportáljait. A támogatott cikkek sokáig címlapon vannak, így a partnereink reklámjait tényleg nagyon sokan látják, ezért hatásosak.

Exit mobile version