Új konkurenciája lett Magyarországon is a Pepco gyermekruházati és kiskacat áruháznak. A Kik után megérkezett hozzánk is a német versenytársa TEDi. Hasonló árucikkekkel próbál piacra lépni, így vélhetően jó lesz nekünk vásárlóknak az új üzletlánc érkezése, mert egyre több akcióval, árengedménnyel találkozhatunk majd.
Piacra lépett Magyarországon a TEDi
Nemrég nyitotta meg negyedik üzletét hazánkban az új német boltlánc, a TEDi. Az üzletekben árusított termékkategóriák leginkább a Pepco és a KiK termékeire hasonlítanak: gyermekruházat, és mindenféle kiskacat, amire egy háztartásban szükség lehet. A BudaPestkörnyeke.hu legfrissebb híreit ide kattintva éred el.
Egyelőre 4 üzletük van
A TEDi már 11 országban van jelen, több mint 2600 üzlettel és 24 ezer alkalmazottal, Magyarországon azonban még csak négy üzlettel rendelkeznek: Budapesten a Savoya Parknál és a 18. kerületben, illetve Székesfehérváron és Pápán.
Gyors terjeszkedés
A Pepcónak most 223 boltja, a Kiknek pedig 100 üzlete van Magyarországon. Az új versenytárs érkezésével gyors terjeszkedés indulhat meg, ahogy ez történt Európa több országában is az elmúlt években.
Keleten a Pepco, nyugaton a Kik vezet
Lengyelországban, Romániában, Csehországban és Magyarországon jelenleg fölényben van a Pepco, Ausztriában, Szlovéniában, Németország és Hollandiában a Kik vezet, Spanyolországot pedig leuralta már a piacot a TEDi.
Újabb kiskacatbolt
A TEDi mottója: „Minden, ami dekoráció, parti, írószer és sok minden egyéb” vagyis egy újabb kiskacat boltlánc robban be a magyar piacra, családbarát helyi üzletnek nevezik magukat.
2015 óta van nálunk Pepco
A dél-afrikai, német, holland anyagcégű Pepco márka története akkor indult, amikor az első üzletük megnyílt Lengyelországban 2004-ben. Jelenleg több mint tizenhárom európai országban 2700-nál is több boltjuk van. Magyarországon 2015 óta vannak jelen, 223 üzlettel.
A Kik régebbi motoros a magyar piacon
A német KiK 2008 óta van Magyarországon, 100 felett van az üzleteik száma. A magát családi diszkontként aposztrofáló boltláncnak 12 országban közel 4000 üzletük van, a hosszú távú céljuk pedig az 5000 modern üzletszám elérése.
8 milliárdot kaszált a Pepco
Az üzleti beszámolókból kiderül, hogy a Pepcónál a havi átlagbér 372 ezer forint volt tavaly, míg a KiK-nél 259 ezer forint. A Pepco adózott nyeresége tavaly 8,1 milliárd, a Kik közben csak 1,4 milliárdot hozott össze.
Jól járnak a vásárlók
Nagy kérdés, hogy az új kiskacat bolt piacra lépésével mire számíthatnak a vásárlók? Biztosan nagyobb versenyre, több akcióra és nagyobb választékra, hiszen vásárlóból nincs több, az üzletláncoknak kell a kegyeiket keresni. A BudaPestkörnyeke.hu legfrissebb híreit ide kattintva éred el.
Kiemelt kép: Pepco üzlet Budakeszin – Fotó: BudaPestkörnyéke.hu