Azzal mindenki tisztában van, hogy a munkavégzés kapcsán körültekintően kell eljárni annak érdekében, hogy megfeleljünk a jogszabályi és törvényi előírásoknak. Az otthonról történő munkának, történjen az átmeneti jelleggel vagy állandóan szintén megvannak a maga keretei, amelyeknek meg kell felelni.

Szerencsére ez ma már nem jelenthet gondot, hiszen pillanatok alatt rendezhető ez a kérdés is, elektronikus formában.

Az online ügyintézés ma már mindennapos

Ám azokban az ügyekben, amelyeknél jogi szabályozásról van szó, még mindig sokan ragaszkodnak a személyes tanácsadáshoz. Erre azonban csak akkor van szükség, ha egyéni konzultációt igénylünk. Amennyiben ez nem feltétel, akkor választhatjuk az eKRS online jogi platformot is, ahonnan home office szabályzat is letölthető.

Mi mindent tartalmaz a szolgáltatás?

Először is fix és kiszámítható költség megfizetése mellett vehetjük igénybe, így nem kell extra kiadások miatt aggódnunk. A home office csomag keretén belül elérhetőek a vonatkozó munkajogi, valamint adatvédelmi szabályok, amelyekkel a jogszabályoknak megfelelő dokumentumot állíthatunk elő. 

Az otthoni munkavégzéshez emellett rögzítésre kerülnek juttatások és költségek, a munkáltatói ellenőrzési szabályok, valamint a munkaidőnyilvántartási szabályok is. Mindezt személyes találkozás nélkül érhetjük el, megoldásközpontú tanácsadás és gyors, rugalmas ügyintézés mellett.

Miért érdemes az eKRS-t választani?

Ez az elektronikus jogi ügyintéző rendszer képes arra, hogy csökkentse a vállainkra nehezedő terheket. Nem kell a jogszabályok és törvények időnként nehezen értelmezhető jogi nyelvezetével bajlódni, hiszen ezt megteszik helyettünk a KRS Ügyvédi Iroda jogászai, akik online szolgáltatásként teszik elérhetővé számunkra a különféle ügyletek rendezését, valamint megbízható szakmai hátteret biztosítanak a felület és az ügyfelek számára.

Mindez rendkívül nagy rugalmasságot jelent, hiszen gyakorlatilag időpont-egyeztetés és személyes találkozó nélkül intézhetjük ügyeinket, bárhonnan és bármikor. Még az sem jelent problémát, hogy éppen félbe kell szakítanunk az elkezdett folyamatot. Hiszen később pontosan ott folytathatjuk majd, ahol korábban félbehagytuk, adatveszteség nélkül.

Az eKRS mellett szól az is, hogy a home office szabályozása mellett számos egyéb ügy kapcsán a rendelkezésünkre áll a felület. A munkával kapcsolatban például alakíthatunk céget, módosíthatjuk az adatokat vagy átruházhatunk részvényeket. De emellett akár a végelszámolás rendezésére is módunk nyílik. 

A cégmentő csomag segít nehéz helyzetekben, a cégoptimalizáló szolgáltatás pedig segít a jogszabályoknak megfelelően, frissen tartani a szerződéseket. A munkaügyeken felül akár követeléskezelés, ingatlanügylet vagy magánszemélyi rendelkezés esetén is érdemes meglátogatnunk a felületet.

Ez a cikk szponzorált tartalom. Kattintson ide, ha Ön is kipróbálná ezt a népszerű hirdetési formát. A hivatalos, auditált mérések szerint a Like Company Media Group hírportáljait a forgalmas napokon 600 ezer ember olvassa.