Vannak olyan reklámok, amelyeket egyszerűen jó nézni, mert rólunk szólnak. Az Unicum legújabb reklámvideója is ilyen, mint mondják: az igazán jó pillanatok összehoznak minket. A reklámok a kultúránk része, ezért vannak olyanok amelyeket kifejezetten látni kell és vannak olyan reklámok, amit akkor is szívesen megmutatunk, ha nem kaptunk érte pénzt. Ez is ilyen.
Az Unicum reklámjaiban általában a magyar életérzés jelenik meg: büszkeség, család, összetartozás, szomorkás-boldog pillanatok. A rendezők általában ezekkel az érzésekkel próbálják meg összekapcsolni a márkát.
Az elmúlt évek unicumos reklámfilmjei is erről szólnak és a magyar középosztálynak készülnek. Ki ne találkozott volna Unicummal, ki ne szeretné vagy utálná a keserűségét, ki ne csiccsentett volna be egy partin, ünnepségen ettől az italtól? Az Unicummal mindenkinek van valamilyen kapcsolata.
A legújabb videó az unikumos reklámfilm hagyományokhoz hasonlóan átrepít az elmúlt magyar évtizedeken, felidézi azokat a pillanatokat, amelyek mindannyiunkkal megtörténtek és mindenkinek ismerősek. Ettől hatásos a videó.
A reklám nem tolakodó, hiszen Presser Gábor slágerére épít, egy flashmob bontakozik ki előttünk, közben váltakoznak a korok és az ismerős helyzetek, a végén pedig összeáll „az igazán jó pillanatok összehoznak minket” életérzés, ekkor jelenik meg diszkréten a márkanév.
Ha kedveled a jó reklámokat, Pressert, akit mostanában alig lehet látni és még az Unicumot is szereted, akkor ez a videó biztosan neked is tetszeni fog.
Kiemelt kép: részlet a videóból