Bár a megjelenésekor szinte minden vállalkozás szkeptikusan állt a közösségi média ezen platformjához, az évek során a Facebook bizonyított, és ma már alig akad olyan cég, aki ne szerepelne a közösségi hálón. Sőt, a legtöbbje aktívan hirdet is, és jóllehet az elmúlt években számtalan feltörekvő közösségi portál robbant be üstökösként, a kék oldal népszerűsége töretlen.

Éppen ezért azok a vállalkozások, akik fizetett hirdetéseket is bevetnek, még jobban járnak, ha tökéletesítik a hirdetési szokásaikat. Hogy ez mit is jelent pontosabban, mai cikkünkben igyekszünk megmutatni.

Miért érdemes kitartani a hirdetésekkel?

Ahogy fentebb is írtuk, ma már igen sok közösségi platform működik, ugyanakkor a Klikkmarketing Facebook hirdetéseket optimalizáló szolgáltatása továbbra is aranyat ér.

Mivel ez a felület az, ahol a legtöbbet tudnak a felhasználókról, azok viselkedéséről, szokásairól, ezért a hirdetéseket is maximálisan a célközönséged igényeire szabhatod.

Szemben a Google-lel itt nem csupán azokkal találkozol, akiknek már felmerült az igénye arra, hogy a szolgáltatásodat vagy termékedet megvásárolja, itt simán felébresztheted a vágyat abban, aki olyan viselkedési mintákat követ a portálon, amely arra predesztinálja, hogy az ügyfeleddé, vásárlóddá váljon.

Sőt, igen csábító tulajdonsága a Facebook-hirdetéseknek, hogy csakis azokért a kattintásokért kell fizetnie, ahol a látogató el is érte a célját.

Hogyan optimalizálhatod a költéseidet?

Mutatjuk, hogy mire érdemes igazán odafigyelni:

  • Régi mondás, de igaz, hogy a célközönséged ismerete nélkül csak vaktában lövöldözöl, az pedig drága mulatság.
  • Ezzel együtt szerencsés, ha számszerűsíted a céljaidat, így tudod, hogy merrefelé kell haladni.
  • Próbálj meg minél jobban célozni, akad jó pár adat, amivel szűkítheted a kört.
  • Fejleszd tökélyre a landing page-edet, hogy akit oda eljuttatsz, ne forduljon vissza vásárlás nélkül.
  • Hogy ne csak fejetlenül történjenek a dolgok, alkalmazd a marketing tölcsér koncepcióját, így biztosan nem marad ki majd egyetlen lépés sem.

Ha a fentiekre mind odafigyelsz, akkor jóval észszerűbbek lesznek a költéseid, ám ha még mindig túl sokat fizetsz egy-egy hirdetésére, akkor feltehetően ráférne a rendszeredre egy kis finomhangolás.

Egy dolog állandó: a változás!

Aki kezel közösségi média oldalakat, vagy egyáltalán csak van privát fiókja, az pontosan tisztában van azzal, hogy ezeken a felületeken semmi sem állandó. Folyamatosan változó játékszabályokat kell nyomon követni, és azok szerint tanácsos “játszani” is, ellenkező esetben elmaradnak az eredmények.

Szerencsére nem vagyunk egyedül, hiszen a Klikkmarketing csapata hathatós segítséget nyújt abban, hogy eligazodjunk a közösségi oldalak világában, sőt, hogy onnan vásárlókat is szerezzünk magunknak – méghozzá a lehető legolcsóbban.

Ez a cikk szponzorált tartalom, megrendelő a klikkmarketing.hu oldalt működtető cég. Az auditált mérések szerint havonta átlagosan 12 millió alkalommal kattintják olvasóink a Like Company Kft hírportáljait. A támogatott cikkek sokáig címlapon vannak, így a partnereink reklámjait tényleg nagyon sokan látják, ezért hatásosak.