A különféle marketingtechnikák közül talán az egyik legnagyobb megtérüléssel jár, ha a remarketinget alkalmazod. Ez az ismétlés elvén alapszik, vagyis valamilyen formában újra hirdetsz azoknak a felhasználóknak, akik már találkoztak a termékeiddel.
Így megpróbálod őket ismét rávenni, hogy vásároljanak. Azért van rá szükség, mert a vásárlói út nem egyenes, nem azonnal a fizetéssel kezdődik, és folyamatos a lemorzsolódás is.
Akár Facebook, Tiktok, Google hirdetés vagy remarketing terén indulnál el, érdemes online marketing ügynökségek támogatását kérni. Abban, hogy biztosan célba érjen a kampányod sokat segíthet például a Prioris. Ők teljes körű stratégiával, modern online megoldásokkal koordinálják a marketing folyamatokat.
Miért szükséges a remarketing?
Ahogy arról már szó esett, a vásárlók nem azonnal adják le a rendelésüket, hosszas gondolkodás, különböző interakciók után döntenek. A remarketinggel őket célozzuk meg. Szoftverek által szolgáltatott adatokkal perszonalizálni tudjuk a hirdetéseket. Vagyis a tevékenységük alapján lépünk újra interakcióba velük, releváns tartalommal ismét felbukkanunk a célközönség előtt.
Hogyan működik?
Amikor a remarketing technikát alkalmazzuk, beillesztünk egy kódot az oldalunkba. Ez alapján “megkapjuk” azokat az embereket, akik már jártak nálunk. De nemcsak egy egyszerű lista áll majd a rendelkezésünkre, hanem látni fogjuk a különböző vásárlási szakaszokat is.
A dinamikus remarketing lényege
A remarketing legismertebb változata a dinamikus remarketing. Ilyenkor azokat a felhasználókat próbáljuk elérni, aki jártak a webshopban, látták a termékünket, de nem vásárolták meg. Ezeket az “elfeledett”, “otthagyott” árucikkeket tudjuk újra megmutatni a potenciális vásárlóknak. Legyen az a Facebook feed, a weboldal vagy bármi más, ahol újra megjelenünk.
Építs új típusú remarketing listát!
Van egy terméked, aminek az aloldalára szeretnél még több forgalmat generálni? Építhetsz 2, 7 és 14 napos remarketing listát azokból, akik már találkoztak az árucikkeddel. Ezeken keresztül más-más célcsoportokat érhetsz el, más-más üzenetekkel.
- 2 napos listát megcélzó hirdetésben emelheted ki azt például, hogy raktárról és gyors szállítással beszerezhetik az adott terméket.
- A 7 napos listából vedd ki a 2 napos listában is megjelenteket, és kommunikálj másképp! Itt jól jöhetnek a vásárlói vélemények.
- Amennyiben továbbra sincs vásárlás, akkor dönthetsz úgy, hogy leállítod a hirdetést. De a 14 napos listán lévőknek – kizárva a 7 naposat – ajánlhatsz a már megtekintett termékekhez kapcsolódó árucikkeket.
- Lehet olyan opció is, hogy ugyanennek a célközönségnek adunk egy ingyenes szállítást vagy kupont vásárlás esetére.
Óriási lehetőségek rejlenek a remarketingben, csak tudni kell jól használni. Ha tisztában vagyunk az alapokkal, a haladó szint sem lesz ördöngösség!
Ez a cikk szponzorált tartalom, megrendelő a prioris.hu oldalt működtető cég. Az auditált mérések szerint havonta átlagosan 12 millió alkalommal kattintják az olvasóink Like Company Kft hírportáljait. A támogatott cikkek sokáig címlapon vannak, így a partnereink reklámjait tényleg nagyon sokan látják, ezért hatásosak.