A UPC tömegesen küldött ki értesítéseket arról, hogy „Bekapcsoltuk a szolgáltatását”. Ezt olyan ügyfeleknek is megkapták, akik semmit sem rendeltek tőlük.

A UPC rengeteg ügyfelének küldhetett olyan e-mailt, amelyben arról tájékoztatták őket, hogy bekapcsolták a megrendelt szolgáltatást. A probléma az a levelekkel, hogy olyan ügyfelek is kaptak ilyen levelet, akik semmit sem rendeltek a cégtől.

A munkatársunk kedd éjszaka kapott levelet a UPC-től, ebben a következőket írták: „Tájékoztatjuk, hogy a szolgáltatást bekapcsoltuk, ezzel az Előfizetői Szerződés sikeresen létrejött ön és a UPC között. A szolgáltatás rendelkezésre állásától kezdődően 14 napos elállási, illetve azonnali hatályú felmondási jog illeti meg. Szolgáltatásunk díját a jobb oldalon megjelölt naptól kezdjük számlázni.” – írják.

Sok ügyfél frászt kapott a levéltől, hiszen arról tájékoztatják, hogy január 27-én kapcsolták be az új szolgáltatást és 14 napig lehet ezt leállítani. A levél azonban az leállításra vonatkozó határidő után csaknem 20 nappal később érkezett meg.

Munkatársunk felhívta a UPC ügyfélszolgálatát, ahol elnézést kértek és azt mondták, hogy technikai hiba miatt tömegesen küldtek ki ilyen leveleket.

Arra nem válaszoltak érdemben, ha tudnak a technikai hibáról, miért nem küldtek ki egy erről szóló helyesbítő levelet, miért kell a rengeteg ügyfélnek telefonon hívni őket. A várakozási idő csaknem 15 perc volt.

Kiemelt kép: UPC ügyfélszolgálati iroda – Forrás: westend.hu