A képek jobbá teszik a prezentációkat és a videókat. Nem szöveg. Nem hang. Ez a kép uralja ezt a világot.

A képek azonnali és érzelmi reakciót válthatnak ki. Ez különösen igaz a prezentációkra.

Azok az előadók, akik képeket használnak prezentációikban, több figyelmet, nézettséget, forgalmat, leadeket és ügyfeleket kapnak. Valójában az agyba továbbított információ 90%-a vizuális, és a vizuális anyagok 60 000-szer gyorsabban dolgoznak fel az agyban, mint a szöveg. Legyen szó tehát a következő előadásról egy előadásról, egy magyarázó videóról vagy a vállalat negyedéves találkozójáról, ha kihasználja a képek erejét, jobban meg tudja ragadni és lekötni a közönség figyelmét.
Amikor erőteljes képekre utalok, jó képekre gondolok. Nem azok a kivágott és beillesztett stockképek, amelyeken öltönyös férfiak világos, kifehéredett fogakkal nevetnek azon, amit a számítógép képernyőjén lát. Intelligens képekről, festői képekről, animált képekről és színekkel, élettel és eredetiséggel teli képekről beszélek. Azok a képek, amelyek egy másik valóságba repítenek bennünket, azok, amelyek maradandó nyomot hagynak.

Egy nagy figyelmeztetés, mielőtt továbblépnénk; van egy SZERZŐI JOG nevű apróság, ami nagy problémát okozhat. Tegyük fel, hogy végre talál egy nagyszerű fotót, amelyet fel szeretne venni a bemutatójába. Ha ingyenes képek könyvtárát használja a Creative Commons nyilvános tulajdonában, akkor szabadon használhatja azokat. Ha nem, akkor csak egy választása van: kereskedelmi képeket vásárol.

A képek támogatják a prezentáció általános márkaépítését. Minden használt képnek meg kell egyeznie a történetével és a márkájával. Ha a prezentációhoz kiváló minőségű képeket választ, amelyek megfelelnek a többi marketingeszköznek, az segít a közönség iránti bizalom és ismerősség kiépítésében.
Ha van egy szöveggel teli dia, és egy nagy, gyönyörű képpel, melyikre akad meg a szemed? Hajlandóak lennénk fogadni, hogy ez a kép. Ha releváns képeket használ prezentációjában, felhívja a közönség figyelmét, és jobban leköti őket, mint egyébként.

Ha eredeti fényképek, festői képek és absztrakt képek nagyszerű és ingyenes gyűjteményét keresi, hogy a következő prezentációja hatékony és lebilincselő legyen, próbálkozzon a Stockfreeimages programmal.

Ez a cikk szponzorált tartalom. Kattintson ide, ha Ön is kipróbálná ezt a népszerű hirdetési formát. A hivatalos, auditált mérések szerint a Like Company hírportáljait a forgalmas napokon 600 ezer ember olvassa.