Ugye veled is előfordult már, hogy a terméked, szolgáltatásod iránt érdeklődők kihúzták a gyufát? Amikor ingyen keresnek olyan dolgot, amiért te hosszú éveket tanultál, amiért éjszakákon át olvastál, hogy a napi munka mellett fejleszd magad és a vállalkozásod, hogy minél profibb légy? Ugye ez bosszantó?

És mi van akkor, ha azt mondjuk, talán van némi fegyver a tarsolyodban, amivel nemcsak fricskát nyomhatsz az orrukra, de még egy kicsit nevelni is tudod őket?

Nem minden látogatóból lesz vásárló, de minden látogató távozhat úgy az oldaladról, hogy nagyobb megértéssel fordul majd a szakmád felé. Rajtad áll, hogy ez megtörténik-e.

Ezt és ezt keresem ingyen…

Ki ne találkozott volna már ilyen keresési szavakkal: hajfestés ingyen, programozás ingyen, hírlevélküldés ingyen, honlapkészítés ingyen, látásvizsgálat ingyen.

Persze klassz dolog néha valamit ingyen megkapni, de fontos tudni, hogy ez sosem lehet alapvető elvárás, hiszen minden vállalkozás mögött tengernyi munkaóra van, amit gondos számolással, tervezéssel, marketinggel és értékesítéssel lehetett forintra váltani. Persze csaliként, ajándékként lehet olykor élni egy ilyen lehetőséggel, de érdemes minden vállalkozásnak arra törekednie, hogy megértesse a közönségével, olcsó húsnak szinte minden esetben híg a leve.

Nemcsak azért, mert az alulárazott vagy akár ingyen biztosított termék minősége biztosan elmarad az elvárttól, hanem azért is, mert aki nem becsüli a saját munkáját és saját magát, az más munkáját és mást sem fog. Ördögi kör, amiből a Klikkmarketing segítségével egy jó szöveggel ki tudsz szállni.

Jöjjön a fricska!

Ha tudod, hogy a szakmádon belül mi az a termék vagy szolgáltatás, amit a legtöbben ingyen fogadnának legszívesebben, akkor legfőbb ideje egy jól fogalmazott blogcikket írni, természetesen jól bekulcsszavazva. Címben, alcímben, bekezdésben ott lesz a helye a vállalkozókat olyannyira – hozzátesszük jogosan – irritáló szókapcsolat: ez és ez ingyen.

Aztán megírhatsz egy klassz cikket arról, hogy ez miért nem működik. Bemutathatod magad, hogy hogyan készültél a tanulmányaid során arra, hogy most azt csináld, amit szeretsz, kihangsúlyozva, hogy ez nem hobbi, nem önkénteskedés, hanem a kenyérkereső foglalkozásod.

Amit az olvasó most éppen ingyen várna.

Az edukálás ezen formája a mai világban elengedhetetlen, így bátran avasd be a látogatóidat a kulisszatitkokba, hiszen könnyen lehet, hogy fogalmuk sincs a háttérinformációkról. Ha elárulod, hogy mi, mennyi és miért, könnyen lehet, hogy vásárlóvá válnak, de legalábbis átgondolják a sokszor alaptalan követelésüket. Ha ennek mikéntjéhez szívesen fogadsz segítséget, akkor fordulj bátran a Klikkmarketing szakembereihez!

Nem kell mindent benyelni!

Az ügyfélnek mindig igaza van, tanítják a közgazdaságtudományi szakokon, majd rögtön hozzá is teszik, hogy a vállalkozás jogában áll eldönteni, hogy ki számít ügyfélnek.

Ezzel természetesen nem biztatunk ellenséges hozzáállásra, csupán arra, hogy szabd meg a határaidat és edukáld a közönséged. Hidd el, neked is jobb lesz úgy!

Ez a cikk szponzorált tartalom. Kattintson ide, ha Ön is kipróbálná ezt a népszerű hirdetési formát. A hivatalos mérések szerint a Like Company hírportáljait a forgalmas napokon 600 ezer ember olvassa.